2011. szeptember 20., kedd

Egy látszólag békés délután..


Inkább nem mentünk volna.. Meglepetések hada következett be..
Fél óra volt odáig az út..
Kiszúrtam egy fekete Jeep-et, amilyen az ikreknek van.. Nem örültem neki.. Azaz ne úgy értsétek, hogy nem szeretem őket, mert DE! Ráadásul Johnt, még az életemnél is jobban.. De most..Evivel akarok foglalkozni, ezért vagyok itt!:D
Amint tisztáztam a gondolataimat.. Kiszúrtam az autónkat..
Jézusom..! Mi lesz itt?!.-gondoltam magamban.
Evinek nem vette észre,hogy egy kicsit aggódom..
Hál' Istennek!;) mert így nem kellett hülyeségeket kitalálnom..xđ
Jól éreztük magunkat, hisz mindent megbeszéltünk:D
Evinek elmeséltem, hogyan kerültem kapcsolatba az ikrekkel, és, hogy mi történt négyünkkel 5 hónap alatt..
A bolttól kezdődően egészen  a 2. kórházba kerülésemig..
Evi kicsit rosszul érezte magát.. Hogy miatta fognak szétválni Ed és Viki útjai..
Megnyugtattam, hogy nem olyan biztos az.. Emiatt Ne legyen lelki ismeret furdalása..!
És tessék..
VikI Kevinnel egy kávézóban .. Nyalták- falták egymást..
Ezt Evi és a szemem láttára.. Láttam, hogy Evelin megértette az előbbi célozgatásomat.. De megeskedtem, hogy nem mondhat el semmit Ednek!.. Megígérte..
Bementünk egy üzletbe, ahonnan mi jól láttuk őket, de szerencsére ők nem láttak minket..
Felhívtam Vikit.. Ő kinyomta.. pár percel későb jött egy sms.. bocsi nem érek rá.. Majd este mindent megbeszélünk..
Betelt a pohár..
Megkérdtem Evit, hogy maradjon az üzletbe addig, még elintézem a dolgot..
Odamentem a hátuk mögé.. azt hitték egy pincér vagyok.. Viki lekezelően elküldöttt, hogy köszönjük, most nem kérünk semmit..
Igazán?!- kérdeztem..
Lassan felpillantott.. Mintha szellemet látna, úgy elsápadt..
Tényleg nagyon elfoglalt vagy..- folytattam..
Csak hebegett-habogott.. Értelmes szót nem sikerült kiböknie..
Látszik, hogy mennyire sajnálod a tegnap esti dolgot.. Mennyire roszul érzed magad Ed miatt.. Úgy lerí rólad..
Majd ott hagytam őket...
Viki utánnam futott..
Mielőtt szóhoz juthatott volna..:  Tudod, majd este mindent megbeszélünk.!
Azzal ott hagytam Vikit .. És visszasiettem Evihez..
Most lett elegem ebből a helyből - mondtam..
Tudod mit?:D Nem taxizunk.. Most autókázunk:D úgy is itt van a kocsikulcsom:D
Indulás előtt dobtam egy SMS-t Vikinek, amiben ez állt:
A kocsit elvittem. Ne keresd!.. Az estét el ne fellejtsd!

Mivel már esteledett hazamentünk..
Csak Evi és Én voltam otthon.. Kitaláltuk, hogy meglepjük a többieket egy kis sushivaal.. úgy, hogy rendeltünk:D
1 óra alatt kihozták a vacsoránkat.. Sehol senki..
Már kezdtem idegeskedni, hisz Johnnal egésznap egyszer beszéltem..
Vikivel kétszer.. de az utóbbi beszélgetés nem sikerült túl jól..Ráadásul..se Edről, se Kevinről nem tudok semmit..
Egyszerre csak megcsörrent a telefonom.. És..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése