2011. szeptember 18., vasárnap

Egy óriási félreértés..


Korán reggel felébredtünk. Annyira jó volt újra velük tölteni újra az északát, leírhatatlan érzés:$
A szüleink beváltották az este tett ígéreteiket, hiszen nem jelentkeztünk.. Úgy ,hogy a rendőrséghez fordultak.. Képzeljétek..
Emberrablásként jelentették az ügyet.. Végül is számíthattunk, volna rá , hisz ha túlozni kell, akkor anyukámnál jobban senki sem csinálja..
Mi erről semmit sem tudtunk, ezért elmentünk pár boltba új cuccokat venni , mert nem volt semmink sem. Mindenen nevettünk. Totál készvoltunk:D
Délutánig szerencsétlenkedtünk a boltokban.. De sikerült találni értelmes dolgokat is:D
Szóval hazacipeltük a zsákmányunkat:D Elmentünk Vikivel készülődni, azaz letusoltunk és felkaptunk valamit az újjonnan szerzett cuccaink közül:D
a fiúk már sürgettek, hisz több mint egy órája készülődtünk:D Na de még is csak lányból vagyunk:D
Elkészültünk:D- jelentettem be:D és nevettünk fel mind a négyen egyszerre.:D
Na mi legyen az estiprogram?:D Menjük el Moziba javasolta Viki:D- Egyetértettem vele:D
A fiúk is bele mentek:D
A Frászkarikát néztük meg.:D Nagyon jó filmet választottunk:D
Mikor kijöttünk a moziból a lányok észrevették a fiúkat és lerohanták őket.. Mi csak ott álltunk O.o
Megértettük, hisz csak sztárok.. A tömegben elkeveredtünk.. És a végén már nem is a Mozi kijáratánál álltunk hanem egy elektronikai szaküzletnél..
Azt hittem, hogy ott leszek rosszul. Bemondták a hírekbe, hogy JEDWARD-ék elraboltak kettő 16 éveslányt, és még képet is mutattak rólunk.. Az üzlet bejáratánál naná, hogy egy biztonságiőr állt.. Mivel látta, a híradót.. és felismert minket.. Szóval rohanni kezdtünk.. Az őr meg rohant utánnunk..
Megfogadom.. mondtam Vikinek, halál komlyan, hogy az életben nem veszek fel többet magassarkú cipőt.. Abban a szent minutumban, úgy elnyaltam..hogy a a tömegik csúsztam, 1 centire a kis szárnyacskás cipő elé.. Megragadtam John lábát, hirtelen azt sem tudta mivan.. Utánna feltápászkodtam és ordítottam, hogy mennünk kell mert elkapnak.. Elég is volt ennyi.. hívták a sofőrt, aki a mozi előtt parkolt egy Jeep-pel.. Beszálltunk a kocsiba..
Mikor Edward megkérdezte, hova tűnt Viktória.. Jesszusom tényleg.. Amikor én elestem, gondolom őt elkapta a biztonságiőr.. Edward azonnal kiugrott a kocsiból vissza az üzletházba..
Viktória egy padon ült, amihez oda volt bilincselve..Ed jelezte neki, hogy vonja el az őr figyelmét addig megpróbálja elcsenni a kulcsot, mutogatta Vikinek..
A küldetésbe belekezdtek.. Viki eljátszotta, hogy nagyon rosszul, van és hogy hányni fog.. Az őr megijedt így kinyitotta a bilincset.. A másodperc töredéke alatt elővette a bors spray-t a táskájából és az őr szemébe fújta, aki hasra vágódott..
Viktória odarohant Edhez, aki ölbekapta és a kocsihoz sietett vele..
Johnnal már nem tudtunk mire gondolni, azon voltunk, hogy bemegyünk .. Már nyúltunk a kilincs felé amikor kinyílt az ajtó és Edward és Viki szálltak be..
Megnyugodtunk, hogy mindannyian meg vagyunk:D
Kértük a sofőrt, hogy vigyen minket minél meszebbre Budapesttől..Hát nem jártunk sikerrel.. Ahogy kihajtottunk a mélygarázsból 10 rendőrautó jött utánunk..
Egyre gyorsabb tempót kezdtünk diktálni, hisz nem akartunk megállni, mert akkor a szüleink örökre szétszakítottak volna..
A probléma az lett, hogy az idő borúra állt és zuhogni kezdett.. Az út tiszta víz volt, hála az esőnek, amit az ablaktörlő a legnagyobb fokozaton is alig bírt.. A sofőr elveszítette az uralmat a jármű felett..Egyszerre minden elsötétült..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése