2011. szeptember 20., kedd

Egy meglepetésekkel teli nap..


Az albérletünk rendbe lett hozva:D Új dizájn szerint.. Istenien nézett ki:D És most jön a legjobb:D El sem hittem volna, hogy ha nem a saját szememmel látom..
Evelin volt az:D A rég nem láttott unkakahúgom:D Annyira örültem neki!
Kiskorunkban mindig együtt voltunk, de Ők elköltöztek Skóciába, mikor 4 éves voltam.. És egész eddig nem találkoztunk..Csak skypon értekeztünk..
Egymás nyakába borultunk.. :D
Bemutattam neki az ikreket. Nagyon örült neki, hogy megismerhette Jedwardékat:D
Látszott rajta:D
A későbbiekben azt fedeztem fel, hogy Evi Edet stíröli.. Szerencsére Vikinek nem tűnt fel.. (mert ha igen, akkor már megjegyezte volna)..
Egyszer valaki csengetett..
Várunk még valakit?- kérdeztem :D
Nem, nem.. válaszolták..O.o
Odamentem a kukucskálóhoz és kinéztem.. Összeszorult a gyomrom.. Megfordultam.. és az azrckifejezésem láttán meglepődtek a többiek is..
Ki az? Ki az?- kérdezte anya kíváncsian..
Su.. Susan..- nyögtem ki nagy sokára..
Hogy mi?! Mit keres ez itt?!- háborgott..
A fiúk is meglepődtek.. Hisz nem tudtak erről semmit ..
Végül a második csengetésére kinyitottam az ajtót..
Susan úgy megölelt, hogy levegőt sem kaptam..
Nagyon meglepődtem.. De ugyanakkor örültem is neki.. hisz csak az "anyós jelölt":D
Sziasztok!- köszönt hangosan..
Először is elnézést szeretnék kérni a múlkoriért Gábi!.. Nem érdemelted meg azokat, a dolgokat, amiket a fejedhez vágtam.. és amit tettem.. Szörnyen érzem magam!
Te egy jó ember vagy! De remélem meg értessz ..
Tudom erre nincs bocsánat, de..
Megértelek Susan.. folytattam.
Hisz a fiaid sikeresek..És nem ismertél igazán.. érthető, hogy nem kedveltél, hisz John az intenzíven kötött ki .. És.. Ki ne borulna ki, ha a gyereke élet halál között lebeg?
Ezek után.. Beinvitáltam a nappaliba.:)
John és Ed annyira örültek, hogy ekkra lépést tett meg az anyukájuk:D körbepuszilták:)
Anya is meglepődött, de látszott, hogy örült Susan bocsánat kérésének:)
Mindenki jól érezte magát;) Mi boldogak vltunk:D A szülők is kibékültek:D
Csípjetek meg! Csípjetek meg!:D
John a kérésemet örömmel teljesítette és megcsípett:D
Mire volt ez jó? -kérdezte mosolyogva:)
Arra, hogy nem álmodom:D!

Jól telt a délután, egészen estig, amíg egy váratlan vendég nem toppant be hozzánk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése