2011. szeptember 18., vasárnap

A "harc"

És.. Hát.. Eléggé elfajultak a dogok..
Vikivel bementem a szobába, ahol mind a ketten sírásban törtünk ki, mert valahol igaza volt Liam-nek, hogy a mi hibánk, ha a fiúk nem is látják be..
Még hallottam, hogy Liam megfenyeget minket, hogy ha tönkre megy az ikrek karrierje.. azt nagyon megkeserüljük.. Utánna egy rettentő hangos csörrenés.. valami széttört.. Az ajtót is izomból bevágták.. Kirohantam.. Láttam a nappalink egy csata térré változott.. a poharak széttörve az asztal felborítva..
A fiúk nem tudták mit tegyenek.. elkezdtek takarítani..Kijött Viki is és együtt takarítottunk, de senkisem szólalt meg.. Egy óra elteltével Ed megtörte a már rettenetes csendet..Egy -két poénnal:D
Végül is, estére lenyugodtak a kedélyek is.. Elmentünk egy TK-ba kivenni a Bloody Marie-t..:D A nappilaban néztük.. 4-esben.. Igaz horror film, de olyan romantikus volt xĐ Nem féltem hisz ott volt velem John, és Vikinek is Ed:D Ez olyan, biztonsággal és melegséggel töltött el. :)
Hajnalig fent voltunk. Szórakoztunk, ijezgettük egymást..:D Tőlünk volt hangos az egész lakóház.. De nem zavartattuk magunkat:D
Délelőtt 11 fele telefoncsörgésre ébredtünk.. Liam volt az.. John nem akarta felvenni.. Rá is nyomta, de Liam tovább próbálkozott. Végül Ed vette fel.. Mondta, hogy beszélni akar Vikivel és Velem is, és hogy majd talállkozzunk egy kávézóba, mert a fiúknak interjút kell adniuk nem sokára, és előtte még egyeztetniük is kéne valamikor..
A délutáni találkozóból.. Egy esti vacsorázás lett.. De nem bántuk, hisz mindent tisztáztunk!:)
Legalább is azt hittük..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése