2011. szeptember 17., szombat

Indulás hozzánk!


Jedék falajánlottak, hogy haza kísérnek minket:D A szavunk is elállt.. nem lehet igaz, erről ábrándozunk, erre meg valóra válik. :D
Benne vagyunk.:D - mondtuk egyszerre Vikivel, fülig érő szájjal:D
Na! Akkor merre? Tette fel a kérdést Ed.:)
Elkezdtem volna mondani, ha Viki nem vág bele a mondani valómba.. De érhető.. hisz le akarta venni Edet a lábáról, ami úgy látszott, hogy sikerült:)
De közbe kellett szólnom, mert nem akartam tömegközlekedéssel menni, mert  péntek volt.. és  ilyenkor nagy bulik vannak a városban.. és nem akartam feltünést a fiúk miatt.. John egyetértett velem.. De Ed és Viki ragaszkodtak a tömegközlekedéshez.. Ed  szereti, ha ráfigyelnek Viki meg szerette volna, ha úgy lesz minden, ahogy Ed akarja. De John és Én ellenkeztünk.. végül is egy kisebb vitába bonyolódtunk..:D
20 perc múlva arra jutottunk hogy hívunk egy taxit.. Fel is hívtam egy taxiállomást.. közölték velem, hogy leghamarabb 1 óra, mire odaérne értünk egy taxi.
Na de jó!..- Kezdtem
Mit mondtak?-kérdezték mindhárman egyszerre.
Csak annyi, hogy egy óra vagy több, mire valaki fel tud venni minket..
Ed és Viki örültek, mint az állat, hogy nekik van igazuk és mehetünk tömegközlekedéssel.
Elindultunk, mire Joh felkiáltott, hogy menjünk gyalog.
Viki rendesen letámadta..
Normális vagy?! Gyalog szintúgy egy óra ..
Kicsit bepipultam, hogy hogy beszélhet, így Johnnal?!.. Nem baj! Nekem van időm és Joohnra kacsintottam;)
Neki is tetszett az ötletem..
Na nee! kiáltott fel Ed.
Na jó! Ebből most már elég !
Ti ketten elmentek, azzal amivel akartok. Úgy is megtaláljuk egymást, hisz egy helyre megyünk. Én meg Johnnal hazasétálok.
Hát.. Ti tudjátok.. - mondták
És elindultunk..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése