2011. szeptember 28., szerda

Kisláány!


Nincs semmi gond!
Csak, aki kismama az ilyenkor mindenre érzékenyebb..
Mindenki megnyugodott..
A fiúkat szólította a kötelesség..
Láttátok volna, hogy milyen makacs vot John.. Kijelentette, hogy nem megy sehova és a JEDWARD-ból, EDWARD lesz, miután megszületik a baba..
Ezt nem mondhatod komolyan! - mondtam neki..
De!.. - vágta rá azonnal..
Tudod mit? Ezt még megbeszéljük, de neked is vannak kötelezettségeid, szóval szedd össze magad! És.. Menj már!
Adtam egy puszit a csókos kis ajkaira és rácsuktam az ajtót. :)
Nekem vizsgálatra kellett mennem, ahova anyukám is elkísért.
Most derül ki, hogy milyen nemű lesz a bébi..
Evi és Viki gyanúsan viselkedtek..
Gondoltam, hogy sántikálnak valamiben..De nem tudtam kideríteni, hogy miben, mert oda kellett érnünk az orvoshoz..
A doktornő kérdezte, hogy tudni akarom-e a nemét a babának.. Megkérdtem, hogy várjon és felhívtam Johnt..
Itt kezdődtek a bajok, mert a telefont nem John, hanem a sajtósuk vette fel..
Aki ráadásul egy céda..
Kit keres? - nyávogott..
Talán a születendő gyermekem apját?! -mondtam flegmán..
Gyerek?! Apa?! Micsoda?! - értetlenkedett..
John Grimest keresem! Ha így érthetőbb!
Johnt? Johnnak..ööhhmm..
Letette..
Szörnyen dühös lettem..
Ráadásul életem, egyik nagy döntését is meg kellett hoznom, hogy meg tudjam-e a baba nemét most, vagy csak a születésekor..
Anyukám azt javasolta, hogy igen.. Tudjuk meg most..!
Kislány! - mondta a doktornő.
Nagy volt az öröm! Egy kislány:) Egy kicsi Gábi! merengtem el a gondolataimba..
Elképzeltem azt a jövőt neki amit magamnak szántam..
A vizsgálattal végeztünk..
Nem ment ki a fejemből  telefonhívás.. Szóval elmentük arra a címre, amit John adott meg.. azaz Louish házához..
Nem akartak beengedni..
Ez még semmi..
Amikor szembe találtam magam a fiúk sajtósával
Egy szőke, vékony, magas nő, "kicsit" magamutogató..
Kit keres?  - kérdezte..
Már mondtam az előbb, amikor a telefonba beszéltünk! John Grimest keresem!
A nő végigmért..
Flegmán csak ennyit közölt velem, hogy 5 perc és John itt lesz..
John ki is jött odarohant hozzám.. A cnő irigykedve személte az eseményeket..
Elmondtam Johnnak, hogy a baba kislány:) Annyira megörült.. Olyan édes volt:$
Ezután hazamentem anyával...John pedig ott maradt..
Én nagyon elfáradtam, szóval el mentem aludni..Anya pedig bevállalta, hogy főz vacsorára valamit..
Később hangokat hallottam, de lusta voltam felkelni és tovább aludtam..
Reggel, mikor felébredtem John, ott feküdt mellettem:$
Olyan megnyugtató, úgy kellni és feküdni, hogy tudod, hogy biztonságban vagy:$..
Te kis álom szuszék! Jóreggelt! - kiáltott fel nagy vidáman!
Kimentünk a konyhába kávézni..
A konyha asztalon egy újság volt. Jobban szemügyre vettük..
A címlapon pedig nem más, mint..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése