2011. szeptember 21., szerda

Egy kis verseny..


Majdnem háromnegyed óra eltelt.. Addig eltudtam olvasni a levelet, amit Viki hagyott..
Annyira rosszul érztem magam, mert mindenért bocsánatot kért..
Leírja, hogy nem akart megbántani,és reméli, hogy tetszett  a buli, és Eddel mindent meggbeszéltek.. És reméli, hogy Evi és Ed boldogak lesznek.. Ő pedig hazaköltözik Pécsre..
Sírógörcsben törtem.
Hogy lehettem ilyen hülye? O.o
Elgondolkoztam..  Mi lett volna, ha.. de ez nem tartott sokáig, mert megcsörrent a telefonom..
John kikapta a kezemből és beleszólt:
Haló? Ki az?!
Mi történik, hogy mindenki elfelejt? Egyedül csak a kis barátnőtök emlékszik rám?  És egy óriási sikoly hallatszott a háttérben..Egy jó tanács!.. Vigyázz jobban a barátnődre, nehogy baja essen! Egy óriási hahotázás követte.. és lecsapta a telefont..
John miaz? Szólalj meg! Mi történt?-kérdeztem..
Liam..
Hogy mi?! Liam?! és.. és.. Vele van Viki! JézusomO.o . Még megöli..
Nem tudja, hogy Ed és Viki már szakítottak..
Végre .. Odajött egy orvos.. Megvizsgáltak..
Addig Evi és Ed kint voltak.. És megtörtént! Elcsattant az első csók!:D
Végül is szerelmesek meg minden.:D:$
Begipszelték a lábam.. És.. Mankóval folytattam tovább az utamat..Olyan estlen voltam azzal a két óriási fadarabbal a hónom alatt..
Az első dolgunk az volt, hogy a buli helyszínére indultunk, amikor 2 Hammer követni kezdett..
Megpróbáltuk lerázni őket, de sikertelenül.. Beszorultunk a két kocsi közé...
Az egyik neki ment egy fának.. így szerencsésen kiszabadultunk..
Odaértünk a buli helyszínére.. - és amikor beléptünk, azt a látványt senkinek nem kívánom!...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése