2011. szeptember 21., szerda

A meglepetés..


John volt az..
Ti merre vagytok?- kérdeztem szemrehányóan.
Erre most nincs idő Gábi!
Gyorsan gyere a kisbolthoz...Tudod, ahol először találkoztunk!- ezzel lerakta..
Megrémültem a hallottak alapján.. Semmit sem értettem..
Gyorsan összekaptam magam, és elindultam..
Evi, most mennem kell!
Később jövök! Szia!

Evi felhívta John-t, hogy elindultam.
Mire odaértem csak John volt ott.. Szipogott.. Odasiettem hozzá..
Mi a baj John mi történt? O.o
A válasza egy érzéki csók volt.. aahhww*-* ott olvadtam el..
Majd komoly arcot vágott.. és folytatta..
Vallamit elfelejtettél Gábi! Valami nagyon fontosat!
Nem értettem..
Majd megfogta a kezem és elkezdtünk sétálni..
Kérdezgettem, hogy hová megyünk, és hogy reggel mit csináltak.. Inkább, hogy egésznap mit csináltak..
Majd megtudod! Amúgy is, aki kíváncsi az hamar megöregszik.. És azt nem akarjuk:D!
Haha- nagyon poénos..- mondtam:D
majd nevetésben törtünk ki:D
Megérkeztüüünk!- Kiáltott fel.
Hova? Miért? Minek? Értetlenkedtem..
Madj kinyitott egy ajtót.. villanyt nem kapcsoltunk.. Igaz.. Minek az.. Hallottam egy kacagást:D és utánna MEGLEPETÉÉS!
Jézusom! : D Már Július 27-ét írunk?
Igen, igen! - válaszolták.
Boldog születésnapot Gábi!:D - mondta a vendégsereg.. Majd elindult a buli:D!
Johnnalkicsit félrevonultunk..
Ez nem jöhetett volna össze Viki és Evelin szervezése nélkül!- mondta John.
Viki?! Hol van? Hol van?- kérdeztem
Azt mondta nem érzi jól magát, és, hogy hazamegy..- mondta..
És Ed? Ő is hazament vele?
Hát igen.
Semmit sem értek..
Ha Viki és Evi szervezte a partit.. Akkor hol vannak? És a tesóid is hová tűntek?
Hát az úgy kezdődött.. hogy
Reggel még aludtál, mikor Kevin és Én eljöttünk..
Ed csak később jött, mert elment Evivel a közértbe, ( ahol megismerkedtünk) hogy megvegye a hiányzó dolgokat a buliba..Később utánunk jött Ed is.. A Szavolya Parkban voltunk, mert Kevinnek, ott volt megbeszélése, egy Nővel.. Addig mi bementünk a moziba és megnéztük a Hupikék törpikéket:D Közben Ed elmesélte, hogy mivan Vikivel és Evelinnel...

Amikor végeztünk Eddel a moziba Kevin jött Vikivel..
Vikinek már akkor rossz kedve volt.. Nem tudom miért.. Nem mondta el.. Majd Eddel elmentek ebédelni.. és ott mindent megbeszéltek..Nagyjából..
Ed elmondta Neki, hogy már nem olyan erős a vonzalom, és.. Hogy Evi iránt érez valamit..Vikiből kitört sírás..
De nem veszekedtek.. Mikor kicsit lehiggadt, akkor Ő is elmondta a dolgokat..
És milyen dolgokat?!..-kérdeztem meglepődve..
Hát azt, hogy alakulóban van egy sráccal..meg ilyenek..
Te ezt nem is tudtad?!- lepődött meg John.
Hát.. őő.. izéé... de.. azaz nem.. vagyis.. óúúúúúúúúú..-Ebből már nem jövök ki jól..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése